zondag 31 januari 2016

Winterwerkjes: grote kuis

Uitzonderlijk, maar we kunnen af en toe al een staaltje lenteweer opvangen, en ook de nestkasten van /de Linie/ zijn er klaar voor...
In de reservaten van /de Linie/ hangen wel 100 nestkastjes!
Ze werden stuk voor stuk helemaal schoongemaakt en waar nodig hersteld .
Soms is er een verrassing te vinden: Geert trof na het vriesweer dode muisjes aan in een nestblok. Was dit nest een kraakpand??? Geert gaat nog na welke muizensoort het is..
Geert en Willy waren beiden "mister proper" en ze hebben dat goed gedaan... (nu thuis nog???)






































2 opmerkingen:

  1. Beste Geert Braem, Mag ik uw foto (ladder tegen boom met nestkastje) even gebruiken op mijn facebooksite? Het gaat om Facebook.com/woordwaardewoordweelde, waar ik rond thema's allerhande beschouwingen schrijf die met etymologie te maken hebben of ervan vertrekken... IK kijk uit! Bij voorbaat dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal misschien de foto met de link naar heel jouw pagina overnemen. Vermoedelijk zal je dat wel toestaan. Hopelijk tot zeer binnenkort! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen